📢Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру з метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян та належного інформування громадян про роботу «гарячої лінії» Держгеокадастру повідомляє наступне. Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян та роботи «гарячої лінії» у Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру, яка затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.11.2022 №876, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28 грудня 2022 року за №1689/39025 (набула чинності 18.01.2023), змінено графік роботи «гарячої лінії» Держгеокадастру.

📞Відповідно до підпункту першого пункту першого розділу VII вищезазначеної Інструкції відповідальні особи структурного підрозділу Держгеокадастру, до повноважень якого належить забезпечення роботи “гарячої лінії”, приймають звернення громадян, які надходять у режимі реального часу, за допомого багатоканальної телефонної лінії у приміщенні Держгеокадастру, щодня, крім вихідних та святкових днів, згідно з графіком роботи.

☎Наразі «гаряча лінія» Держгеокадастру працює:

з 08:00 до 17:00 (у п’ятницю – до 15:45),

перерва з: 12:00 до 12:45.